مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان اعلام کرد:

پرداخت بیش از 5800 میلیاردریال تسهیلات مسکن دراستان کرمان 

مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان گفت:درچهار ماهه ابتدای امسال ۴۰۹۸ فقره تسهیلات به میزان ۷۶۰۰میلیاردریال در استان پرداخت کرده‌ایم که ۷۷.۳درصد معادل بیش از۵۸۰۰ میلیاردریال دربخش مسکن بوده و از این عدد نیز ۱۳۸۰ میلیارد ریال مربوط به مسکن روستایی است.
کد خبر: ۱۴۱۸۹۷۶

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛عقیل زینلی،درمراسم تجلیل ازخبرنگاران به مناسبت روزخبرنگار،با اشاره به تلاش دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت:دراین راستا اصحاب رسانه وظیفه سنگینی به عهده دارندتا با اطلاع‌رسانی خدمات نظام و تحلیل درست،تبلیغات و جو رسانه‌ای دشمن علیه انقلاب را خنثی کنند و در این زمینه داشتن سواد رسانه اهمیت زیادی دارد.

وی اظهارداشت:اصحاب رسانه درتهیه اخباردرست و ارائه اطلاعات دقیق وتائید شده به مردم نقش مهمی دارند تا اقدامات دشمن خنثی کنند.

زینلی،با اشاره به عملکردمدیریت شعب بانک مسکن در استان کرمان بیان کرد:ما بانک تخصصی حوزه مسکن هستیم و یکی ازبرنامه‌های اصلی دولت تعهد ساخت یک میلیون مسکن درسال می باشدکه پای کار است و بانک مسکن تا کنون براساس تخصص و تجربه به تعهدات خود در طرح نهضت ملی عمل کرده است.

مدیرشعب بانک مسکن استان کرمان با بیان اینکه ازابتدای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۷۷۸۰ واحد به مبلغ ۲۵هزار و ۱۱۸میلیارد ریال انعقادقرارداد شده است تصریح کرد:درچهار ماهه ابتدای امسال ۴۰۹۸فقره تسهیلات به میزان ۷۶۰۰میلیارد ریال دراستان پرداخت کرده‌ایم که ۷۷.۳ درصد معادل ببیش از۵۸۰۰ میلیارد ریال در بخش مسکن بوده و از این عدد نیز ۱۳۸۰ میلیارد ریال مربوط به مسکن روستایی است.

وی افزود:یکی ازاولویت‌های دولت وهمچنین ازتاکیدات مقام معظم رهبری،موضوع جوانی جمعیت است که دراین راستا ۲۲۲فقره پرداخت تسهیلات داشته‌ایم،۴۸۰فقره تسهیلات ازدواج ومابقی در ودیعه مسکن بهزیستی،کمیته امدادو فرزند سوم پرداخت شده است.

زینلی،بااشاره به افزایش سقف تسهیلات خریدمسکن ازمحل اوراق بیان کرد:درمرکز استان و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر تسهیلات انفرادی ۳۲۰میلیون و زوجین ۶۴۰ میلیون تومان و در سایر مناطق شهری انفرادی ۲۴۰ و زوجین ۴۸۰ میلیون تومان است.

مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان دربخش دیگری ازسخنانش گفت:بانک‌ها باناترازی منابع و مصارف مواجه هستندو این اعدادهمخوانی ندارد.

زینلی،افزود:یکی از راهکارهای رفع این مشکل پرداخت مطالبات است که بانک مسکن در استان کرمان نزدیک به۷۰۰۰میلیاردریال مطالبات داردوعمده آن مربوط به تسهیلات تکلیفی است والبته بانک بخشودگی جرائم را در این زمینه در نظر گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها